Buletinul informativ (Legea nr. 544/2001) - Anexa 2 

 a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice https://legislatie.just.ro

H.G. 412/2003 pentru aprobarea Normelor privind organizarea, funcționarea și finanțarea unităților de asistență medico - socială;

INSTRUCȚIUNI nr. 1/507/2003 de aplicare a Normelor privind organizarea, funcționarea și finanțarea unităților de asistență medico-sociale, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 412/2003;

LEGEA NR. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății;

LEGEA NR 292/2011 asistenței sociale;

Legea nr. 197 din 1 noiembrie 2012 privind asigurarea calității în domeniul serviciilor sociale;

H.G. nr.459/2010 pentru aprobarea standardelor de cost/an pentru servicii acordate in unitatile medico-sociale si a unor normative privind personalul din unitățile de asistență medico-socială și personalul care desfășoară activități de asistență comunitară;

OUG 57/2019 privind Codul administrativ;

Legea 161/2003 - privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei;

Legea 544/2001 - privind liberul acces la informatiile de interes public

OG 27/2002 - privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor

Legea 233/2002 - pentru aprobarea OG 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor

HG 250/1992 (republicata) - privind concediul de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica, din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare

Lege 176/2010 - privind integritatea in exercitarea functiilor si demnitatilor publice, pentru modificarea si completarea Legii nr.144/2007 privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Integritate, precum si pentru modificarea si completarea altor acte normative

Legea 554/2004 - a contenciosului administrativ

Legea 227/2015 - privind Codul fiscal

Legea 207/2015 - privind Codul de procedura fiscala

Legea 82/1991 (republicata) - a contabilitatii

Legea 273/2006 - a finantelor publice locale

Legea 98/2016 - privind achizitiile publice

HOTĂRÂRE nr. 395 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice

Ordin Nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale în unitatile sanitare;

Ordin Nr. 1761/2021 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea în unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mâinilor în functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia;

Ordinul nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice;

Legea nr. 190 din 18 iulie 2018 privind masuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice în ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor) Legea nr.53 din 24 ianuarie 2003 republicata

Legea nr.53/2003 - Codul muncii

Ghid legislativ (link portal legislativ) - http://legislatie.just.ro

b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituției publice

Regulament de organizare și funcționare - https://www.cjarges.ro/en/regulamentul-de-organizare-si-functionare3

Organigrama - https://www.cjarges.ro/en/organigrama7

c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale persoanei responsabile cu difuzarea informațiilor publice

Neacșa-Enăchescu Vasile

Funcție - Director

Adresa e-mail: uams_suici@yahoo.com

Nr tel: 0248545015

Nr. tel mobil: 0745452419

U.A.M.S. Șuici, Localitatea Șuici, Jud. Argeș

Brezan Maria

Funcție - Director Financiar - Contabil

Adresa e-mail: uams_suici@yahoo.com

Nr tel: 0248545015

Nr. tel mobil: 0746097510

U.A.M.S. Șuici, Localitatea Șuici, Jud. Argeș

Dumitrescu Carmen-Emilia

Funcție - Asistent medical șef

Adresa e-mail: uams_suici@yahoo.com

Nr tel: 0248545015

U.A.M.S. Șuici, Localitatea Șuici, Jud. Argeș

Badea Gheorghița - persoană responsabilă cu difuzarea informațiilor publice

Funcție - Inspector de Specialitate - Compartiment Resurse Umane                          

Adresa e-mail: uams_suici@yahoo.com

Nr tel: 0248545015

U.A.M.S. Șuici, Localitatea Șuici, Jud. Argeș

d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice

https://www.cjarges.ro/en/datele-de-contact-ale-autoritatii/institutiei-publice1

1. Adresă: Localitatea Șuici, Nr. 390, Județ Argeș, Cod Poștal: 117725

Adresa e-mail: uams suici@yahoo.com

Telefon/Fax Secretariat: 0248.545.015

2. Program de vizită:

Luni - Vineri orele 9,00 - 18,00

Sambata si Duminica orele 9,00 - 20,00

Vizita se face cu insotitor, acesta fiind ofiterul de serviciu (asistent medical generalist).

e) audiențe

Program de audiente

• Director: Luni, Miercuri, Vineri - 10.00 - 12.00

f) Sursele financiare, bugetul si bilantul

- Buget - https://www.cjarges.ro/en/buget1

- Bilant - https://www.cjarges.ro/en/bilanturi-contabile2

g) Programele si strategiile proprii

- Plan Management

- Plan Strategic

h) Lista cuprinzand documentele de interes public

- Lista documente de interes public

1. Documente aparținând Strategiei Naționale Anticorupție 2021 - 2025;

2. Rapoartele anuale de activitate ale directorului;

3. Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat în baza prevederilor legii anuale a bugetului de stat;

4. Planul anual al achizițiilor publice;

5. Centralizatorul achizițiilor publice și contractelor cu valoare de peste 5000 de euro;

6. Bilantul contabil;

7. Executie bugetara lunara;

8. Organigrama, Statul de funcții;

9. Regulamentul Intern;

10. Anunțuri în vederea ocupării functiilor contractuale vacante;

11. Rezultate concursuri de recrutare și promovare;

12. Declarații de avere și interese;

3. Transparența veniturilor salariale;

14. Regulament de organizare și funcționare

i) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

- Lista documente

Documente medicale

Documente specifice resurselor umane

Documente - Situatii contabile/statistice/financiare/juridice/de personal

Dispozitii interne

Planuri, programe, strategii, regulamente, coduri implementate, ghiduri

Proceduri documentate de sistem, proceduri oparationale

Protocoale medicale

Adrese

Rapoarte

Note de evaluare /fundamentare/justificative

Corespondenta intre persoane juridice /autoritati ale statului/persoane fizice

Corespondenta interna

Raspunsuri la cereri, petitii, reclamatii, sesizari interne si externe

Referate

Formulare

Avize

Anunturi: recrutare personal, de publicitate, rezultat concurs etc..

Contracte (achizitii publice furnizare, servicii si lucrari, contracte individuale de munca, diferite contracte civile etc)

Parteneriate

Procese-verbale

Registre

Condici

Declaratii de avere si declaratii de interese

Chestionare de satisfactie a angajatilor/pacientilor

Documente specifice departamentelor si documente prevazute de legislatia aplicabila unitarilor sanitare

j) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate

- Impotriva refuzului de a comunica informatiile publice solicitate persoana vatamata se poate adresa cu reclamatie la conducatorul institutiei publice in termen de 30 zile de la luarea la cunstinta de catre persoana lezata;

- In cazul in care persoana se considera vatamata in drepturile sale poate face plangere la sectia contecios administrativ a Tribunalului Arges in termen de 30 de zile de la expirarea termenului prevazut in art. 7 din Legea 544/2001 privind informatiile de interes public.

 


Fisiere atasate

Buletinul informativ - Legea 544/2001