Buletinul informativ (Legea nr. 544/2001) - Anexa 2
a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice https://legislatie.just.ro
• LEGEA NR. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății;
• LEGEA NR 292/2011 asistenței sociale;
• Legea nr. 197 din 1 noiembrie 2012 privind asigurarea calității în domeniul serviciilor sociale;
• OUG 57/2019 privind Codul administrativ;
• Legea 544/2001 - privind liberul acces la informatiile de interes public
• OG 27/2002 - privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor
• Legea 554/2004 - a contenciosului administrativ
• Legea 227/2015 - privind Codul fiscal
• Legea 207/2015 - privind Codul de procedura fiscala
• Legea 82/1991 (republicata) - a contabilitatii
• Legea 273/2006 - a finantelor publice locale
• Legea 98/2016 - privind achizitiile publice
• Ordinul nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităților publice;
Legea nr.53/2003 - Codul muncii
Ghid legislativ (link portal legislativ) - http://legislatie.just.ro
b) structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituției publice
Regulament de organizare și funcționare - https://www.cjarges.ro/en/regulamentul-de-organizare-si-functionare3
Organigrama - https://www.cjarges.ro/en/organigrama7
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau a instituției publice și ale persoanei responsabile cu difuzarea informațiilor publice
Neacșa-Enăchescu Vasile
Funcție - Director
Adresa e-mail: uams_suici@yahoo.com
Nr tel: 0248545015
Nr. tel mobil: 0745452419
U.A.M.S. Șuici, Localitatea Șuici, Jud. Argeș
Brezan Maria
Funcție - Director Financiar - Contabil
Adresa e-mail: uams_suici@yahoo.com
Nr tel: 0248545015
Nr. tel mobil: 0746097510
U.A.M.S. Șuici, Localitatea Șuici, Jud. Argeș
Dumitrescu Carmen-Emilia
Funcție - Asistent medical șef
Adresa e-mail: uams_suici@yahoo.com
Nr tel: 0248545015
U.A.M.S. Șuici, Localitatea Șuici, Jud. Argeș
Badea Gheorghița - persoană responsabilă cu difuzarea informațiilor publice
Funcție - Inspector de Specialitate - Compartiment Resurse Umane
Adresa e-mail: uams_suici@yahoo.com
Nr tel: 0248545015
U.A.M.S. Șuici, Localitatea Șuici, Jud. Argeș
d) coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice
https://www.cjarges.ro/en/datele-de-contact-ale-autoritatii/institutiei-publice1
1. Adresă: Localitatea Șuici, Nr. 390, Județ Argeș, Cod Poștal: 117725
Adresa e-mail: uams suici@yahoo.com
Telefon/Fax Secretariat: 0248.545.015
2. Program de vizită:
Luni - Vineri orele 9,00 - 18,00
Sambata si Duminica orele 9,00 - 20,00
Vizita se face cu insotitor, acesta fiind ofiterul de serviciu (asistent medical generalist).
e) audiențe
Program de audiente
• Director: Luni, Miercuri, Vineri - 10.00 - 12.00
f) Sursele financiare, bugetul si bilantul
- Buget - https://www.cjarges.ro/en/buget1
- Bilant - https://www.cjarges.ro/en/bilanturi-contabile2
g) Programele si strategiile proprii
- Plan Management
- Plan Strategic
h) Lista cuprinzand documentele de interes public
- Lista documente de interes public
1. Documente aparținând Strategiei Naționale Anticorupție 2021 - 2025;
2. Rapoartele anuale de activitate ale directorului;
3. Bugetul de venituri și cheltuieli aprobat în baza prevederilor legii anuale a bugetului de stat;
4. Planul anual al achizițiilor publice;
5. Centralizatorul achizițiilor publice și contractelor cu valoare de peste 5000 de euro;
6. Bilantul contabil;
7. Executie bugetara lunara;
8. Organigrama, Statul de funcții;
9. Regulamentul Intern;
10. Anunțuri în vederea ocupării functiilor contractuale vacante;
11. Rezultate concursuri de recrutare și promovare;
12. Declarații de avere și interese;
3. Transparența veniturilor salariale;
14. Regulament de organizare și funcționare
i) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii
- Lista documente
Documente medicale
Documente specifice resurselor umane
Documente - Situatii contabile/statistice/financiare/juridice/de personal
Dispozitii interne
Planuri, programe, strategii, regulamente, coduri implementate, ghiduri
Proceduri documentate de sistem, proceduri oparationale
Protocoale medicale
Adrese
Rapoarte
Note de evaluare /fundamentare/justificative
Corespondenta intre persoane juridice /autoritati ale statului/persoane fizice
Corespondenta interna
Raspunsuri la cereri, petitii, reclamatii, sesizari interne si externe
Referate
Formulare
Avize
Anunturi: recrutare personal, de publicitate, rezultat concurs etc..
Contracte (achizitii publice furnizare, servicii si lucrari, contracte individuale de munca, diferite contracte civile etc)
Parteneriate
Procese-verbale
Registre
Condici
Declaratii de avere si declaratii de interese
Chestionare de satisfactie a angajatilor/pacientilor
Documente specifice departamentelor si documente prevazute de legislatia aplicabila unitarilor sanitare
j) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate
- Impotriva refuzului de a comunica informatiile publice solicitate persoana vatamata se poate adresa cu reclamatie la conducatorul institutiei publice in termen de 30 zile de la luarea la cunstinta de catre persoana lezata;
- In cazul in care persoana se considera vatamata in drepturile sale poate face plangere la sectia contecios administrativ a Tribunalului Arges in termen de 30 de zile de la expirarea termenului prevazut in art. 7 din Legea 544/2001 privind informatiile de interes public.