ACTE NECESARE PENTRU INTERNARE                                                                                                                            Dosar cu sina          -  
 Cerere de internare (model anexă).    -  
 Copie act de identitate persoană internată.    -  
 Copie certificat căsătorie persoană internată (după caz).    -  
 Copie act de identitate reprezentant legal.    -  
 Declaraţie prin notariat, dată de către reprezentantul legal prin care se obligă la înmormântarea persoanei internate şi susţinerea financiară pe perioada internării    -  
 Card de sănătate activat la zi de către medicul de familie și prezentat la data instituționalizării împreună cu actul de identitate al beneficiarului.    -  
 Acte doveditoare privind veniturile persoanei internate şi reprezentanţilor legali:    -  
 Talon pensie persoană internată.    -  
  Adeverinţă secţia financiară teritorială.    -  
 Adeverinţă salariu sau - după caz - talon pensie (reprezentant legal).    -  
 Declaraţie pe propria răspundere în cazurile celor fără venituri.    -  
 Analize medicale:   -  L.S.M. - Laboratorul de sănătate mintală.
  -  I.T.N. (filmul cu raze la plămâni obligatoriu la dosar).
  -  Boli transmisibile - Medic de familie (completat în grila de evaluare medico-socială) și adeverință medicală.
  -  Antigenul hepatic: tip B(Atg H-Bs) şi tip C(Hcs).
  -  H.I.V.;
  -  V.D.R.L.;
         - Decizia pentru incapacitatea de munca (unde este cazul).   - Grila de Evaluare Medico-Socială (formular standardizat, găsit la serviciul de asistenţă socială din cadrul primăriei) – certificată de asistent social profesionist, completată de:                          - medic specialist boală cronică - cap. IV și VIII (evaluarea medicală)                        - medic de familie - cap. VII                        - asistent social din cadrul primăriei de domiciliu a beneficiarului (toate celelalte capitole)    -  Anchetă socială - Beneficiar   -  
 Certificat de incadrare intr-o categorie de persoane cu handicap ( Comisia de Evaluare a persoanelor cu Handicap Adulte), dupa caz.    -  
 Dovada eliberata de Serviciul specializat al primariei in a carei raza teritoriala isi are domiciliul ori resedinta persoana cu handicap, prin care se atesta ca acestia nu i-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu ori in cadrul altor servicii din comunitate.    -  
 Copii xerox după eventuale hotărâri judecătoreşti sau contracte de vânzare – cumpărare în care sunt stabilite obligaţii de întreţinere pentru persoana internată sau obligaţii ale acesteia privind întreţinerea altor persoane (după caz).    -  
 Aprobare de internare       Dosarul de internare se depune la sediul unității din comuna Calinesti, județul Argeș, de luni până vineri, orele 07.00 - 15.00.   |