LISTA CU DOCUMENTELE PRODUSE ȘI GESTIONATE LA NIVELUL DIRECȚIEI GENERALE DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ ȘI PROTECȚIA COPILULUI ARGEȘ
1. Organigrama, Ștatul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare a D.G.A.S.P.C. Argeș;
2. Codul de conduită etică și profesională al funcționarilor publici și Codul etic și regulile de conduită a personalului contractual din cadrul D.G.A.S.P.C. Argeș;
3. Declaraţiile de avere și declarațiile de interese pentru funcţionarii publici și personalul contractual cu funcții de conducere din cadrul DGASPC Argeș;
4. Regulamentul de organizare și funcționare a Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Argeș;
5. Anunțuri publice privind organizarea, potrivit legii, a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din cadrul D.G.A.S.P.C. Argeș, condițiile de participare și cerințele specifice;
6. Planul de ocupare a funcțiilor publice;
7. Planul anual de perfecționare profesională;
8. Evidența fișelor posturilor și a rapoartelor/fișelor de evaluare a performanțelor profesionale individuale ale funcționarilor publici/personalului contractual;
9. Adeverințe acordate salariaților, la cererea acestora, necesare pentru unități bancare, unități sanitare, medic de familie;
10. Graficul anual al programării concediilor de odihnă pentru anul următor și evidența anuală a concediilor de odihnă pentru personalul din cadrul D.G.A.S.P.C. Argeș;
11. Evidența funcțiilor publice și a funcționarilor publici prin gestionarea Portalului de management al funcțiilor publice și al funcționarilor publici;
12. Evidența concediilor de odihnă, medicale și fără plată pentru personalul din cadrul D.G.A.S.P.C. Argeș;
13. Registrul Public de Evidență a Salariaților și registrul REVISAL;
14. Documente solicitate de către salariați în vederea întocmirii dosarelor de pensionare;
15. Registrul declarațiilor de avere;
16. Registrul declarațiilor de interese;
17. Situația drepturilor salariale brute ale personalului din cadrul D.G.A.S.P.C. Argeș;
18. Documentații privind organizarea concursurilor de ocupare a funcțiilor publice și contractuale vacante din cadrul D.G.A.S.P.C. Argeș și unităților subordonate;
19. Documentații privind acordarea drepturilor salariale și a altor drepturi funcționarilor publici și personalului contractual din cadrul D.G.A.S.P.C. Argeș;
20. Dosare profesionale pentru funcționarii publici și dosare personale pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul D.G.A.S.P.C. Argeș;
21. Evidența dosarelor profesionale în format electronic;
22. Adrese către Agenția Națională de Integritate privind transmiterea copiilor certificate ale declarațiilor de avere și de interese, conform prevederilor legale;
23. Contracte individuale de muncă, acte adiționale, proiecte de dispoziții;
24. Documente privind completarea registrului REVISAL;
25. Rapoarte, dispoziții, note interne, referate, informări cu privire la activitatea D.G.A.S.P.C. Argeș, rapoarte anuale de activitate;
26. Planuri multianuale și anuale privind activitatea de audit public intern;
27. Rapoarte și sinteze ale misiunilor de audit public intern desfășurate, precum și documentația specific metodologiei de desfășurare a misiunilor de audit public intern;
28. Registrul de riscuri specific activității de audit public intern;
29. Note de fundamentare;
30. Materiale de specialitate;
31. Registrul cu informații de interes public;
32. Borderouri înregistrare documente;
33. Borderouri poșta militară, poșta română;
34. Caiete de sarcini;
35. Formulare de acreditare;
36. Formulare de solicitare informații în baza Legii nr. 544/2001;
37. Date statistice privind protecția și promovarea drepturilor copilului și a persoanelor adulte cu dizabilități;
38. Informații publicate pe site-ul D.G.A.S.P.C. Argeș;
39. Rapoarte, dispoziții, note interne, referate, informări cu privire la activitatea DGASPC Argeș (documente create pentru uz intern), rapoarte anuale de activitate;
40. Raport de evaluare a implementării Legii nr.544/2001;
41. Bugetul anual de venituri şi cheltuieli (structura bugetului);
42. Bilanțul contabil;
43. Execuție bugetară;
44. Documentații de plată și întocmirea referatelor de aprobare a plăților;
45. Situații privind activitatea de analiză, fundamentare, elaborare a bugetului de venituri și cheltuieli: adrese solicitări/comunicare sume; centralizatoare solicitări rectificare sau de virări de credite, propuneri repartizare sume pentru activitatea proprie și a unităților din subordine;
46. Dare de seamă contabilă anuală/ trimestrială și raport explicativ;
47. Monitorizarea cheltuielilor de personal;
48. Programul anual al achizițiilor publice;
49. Dosarul achizițiilor publice;
50. Centralizator contracte atribuite în urma procedurii;
51. Proceduri operaționale;
52. Referate privind intrările/ieșirile în evidențele contabile ale patrimoniului;
53. Inventarele anuale, propunerile de casări, declasări și disponibilizări pentru mijloace fixe, obiecte de inventar și materiale pentru D.G.A.S.P.C. Argeș și unitățile aflate în subordinea sa;
54. Memoriul justificativ de aprobare a casărilor, declasărilor și disponibilizărilor de către conducătorul unității și valorificarea acestora;
55. Procese verbale pentru casări;
56. Strategii, programe, prognoze privind dezvoltarea în domeniul asistenţei sociale şi protecţiei drepturilor copilului în judeţul Argeș;
57. Planul de acțiune privind implementarea Strategiei de dezvoltare a serviciilor sociale la nivelul județului Argeș;
58. Harta serviciilor sociale din județul Argeș;
59. Convenţii de colaborare cu organizaţiile nonguvernamentale cu activitate în domeniul social, protocoalele de colaborare cu asociaţii, autorităţi publice, instituţii private, din ţară sau străinătate;
60. Lista serviciilor din subordinea DGASPC Argeș acreditate să furnizeze servicii sociale şi a celor licenţiate în furnizarea de servicii sociale;
61. Materiale informative editate de către D.G.A.S.P.C. Argeș;
62. Acte normative în domeniul de activitate al D.G.A.S.P.C. Argeș;
63. Informări, corespondență și note interne;
64. Rapoarte și referate interne;
65. Rapoarte externe către instituții superioare de specialitate;
66. Procese verbale de control, rapoarte de control întocmite de către instituții publice cu competență în acest domeniu;
67. Cereri de chemare în judecată, întâmpinări, cereri de intervenție, contestații, plângeri etc.;
68. Registrul de evidență a cauzelor aflate pe rol la instanțele judecătorești;
69. Lista de evidență a termenelor de judecată;
70. Solicitări în baza Legii nr. 5442001 privind liberul acces la informațiile de interes public și răspunsurile la acestea;
71. Sesizări repartizate spre soluționare și răspunsuri către petiționari;
72. Anunțuri, comunicate, informări de presă.