ACTE NECESARE PENTRU INTERNARE
Dosar cu sina
-
Cerere de internare (model anexă).
-
Copie act de identitate persoană internată.
-
Copie certificat căsătorie persoană internată (după caz).
-
Copie act de identitate reprezentant legal.
-
Declaraţie prin notariat, dată de către reprezentantul legal prin care se obligă la înmormântarea persoanei internate şi susţinerea financiară pe perioada internării
-
Card de sănătate activat la zi de către medicul de familie și prezentat la data instituționalizării împreună cu actul de identitate al beneficiarului.
-
Acte doveditoare privind veniturile persoanei internate şi reprezentanţilor legali:
-
Talon pensie persoană internată.
-
Adeverinţă secţia financiară teritorială.
-
Adeverinţă salariu sau - după caz - talon pensie (reprezentant legal).
-
Declaraţie pe propria răspundere în cazurile celor fără venituri.
-
Analize medicale:
-
L.S.M. - Laboratorul de sănătate mintală.
-
I.T.N. (filmul cu raze la plămâni obligatoriu la dosar).
-
Boli transmisibile - Medic de familie (completat în grila de evaluare medico-socială) și adeverință medicală.
-
Antigenul hepatic: tip B(Atg H-Bs) şi tip C(Hcs).
-
H.I.V.;
-
V.D.R.L.;
-
- Decizia pentru incapacitatea de munca (unde este cazul).
- Grila de Evaluare Medico-Socială (formular standardizat, găsit la serviciul de asistenţă socială din cadrul primăriei) – certificată de asistent social profesionist, completată de:
- medic specialist boală cronică - cap. IV și VIII (evaluarea medicală)
- medic de familie - cap. VII
- asistent social din cadrul primăriei de domiciliu a beneficiarului (toate celelalte capitole)
- Anchetă socială - Beneficiar
-
Certificat de incadrare intr-o categorie de persoane cu handicap ( Comisia de Evaluare a persoanelor cu Handicap Adulte), dupa caz.
-
Dovada eliberata de Serviciul specializat al primariei in a carei raza teritoriala isi are domiciliul ori resedinta persoana cu handicap, prin care se atesta ca acestia nu i-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu ori in cadrul altor servicii din comunitate.
-
Copii xerox după eventuale hotărâri judecătoreşti sau contracte de vânzare – cumpărare în care sunt stabilite obligaţii de întreţinere pentru persoana internată sau obligaţii ale acesteia privind întreţinerea altor persoane (după caz).
-
Aprobare de internare
Dosarul de internare se depune la sediul unității din comuna Morărești, sat Dedulești, strada Spitalului, nr. 138, județul Argeș, de luni până vineri, orele 08.00 - 16.00.