BADEA ADRIANA , DIRECTOR GENERAL ADJUNCT – DIRECȚIA ECONOMICĂ ȘI ADMINISTRATIV

 

Directorul General Adjunct care coordonează activitatea în domeniul Economic şi Administrativ îndeplineşte următoarele atribuţii :

  1. Organizează, coordonează, controlează și răspunde de activitatea compartimentelor de specialitate din aparatul de specialitate al Direcției generale, aflate în subordinea sa directă:

  • Serviciul financiar-contabil şi buget;

  • Serviciul evidenţă şi plată prestaţii sociale;

  • Compartimentul achiziții publice și urmărire contracte.

  • Serviciul administrativ, patrimoniu, tehnic, aprovizionare, PSI și SSM, care are în structura sa Compartimentul administrativ, patrimoniu, tehnic, aprovizionare și Compartimentul PSI și SSM;

  1. Organizează și conduce evidența contabilă a creditelor deschise din bugetul Consiliului Județean Argeș în vederea efectuării cheltuielilor aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Argeș;

  2. Conduce evidența contabilă, sintetică și analitică, prin intermediul sistemului informatic integrat, a operațiunilor privind execuția bugetului de venituri și cheltuieli aprobat;

  3. Organizează și conduce evidenta angajamentelor bugetare și legale, conform Ordinului Ministerului Finanțelor Publice nr.1792/2002;

  4. Coordonează, controlează și asigură derularea operațiunilor privind: efectuarea operațiunilor de încasări și plăți, verificarea extraselor de cont și înregistrarea cronologică și sistematică a acestor operațiuni în evidența contabilă, efectuarea de plati în numerar, calcularea și plata salariilor angajaților aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Argeș, întocmirea și depunerea lunar a  Declarației D112 privind obligațiile de plata a contribuțiilor sociale, impozitul pe venit și evidenta nominala a persoanelor asigurate, întocmirea și depunerea situațiilor financiare la termenele stabilite pentru depunerea situațiilor financiare la Consiliul Județean a raportarilor către Consiliul Județean Argeș, privind monitorizarea cheltuielilor de personal, contul de execuție a veniturilor și cheltuielilor bugetare, alte situații;

  5. Coordonează și asigura evidenta contabila a patrimoniului aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Argeș  (active fixe, obiecte de inventar, materiale și alte valori);

  6. Răspunde de înregistrarea în contabilitate la timp a valorificării rezultatelor operațiunilor de inventariere a patrimoniului aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Argeș;

  7. Raspunde de ducerea la îndeplinire a tuturor atribuțiilor serviciului în limitele conferite de legislația în vigoare;

  8. coordoneaza activitatea  de întocmire a proiectului bugetului propriu al Direcţiei generale şi contul de încheiere a exerciţiului bugetar, pe care le supune avizării colegiului director şi aprobării consiliului judeţean

  9. Coordonează procesul de elaborare a proiectului de buget anual pentru susţinerea serviciilor sociale în conformitate cu planul anual de acţiune şi asigură finanţarea/cofinanţarea acestora;

  10. coordonează activitățile privind îndeplinirea recomandărilor/măsurilor dispuse pentru serviciile sociale aflate în subordine, stabilite de către organele de control;

  11. Asigură, în condiţiile legii, fundamentarea şi elaborarea proiectului de buget privind veniturile şi cheltuielile DGASPC Argeș şi urmăreşte execuţia acestuia;

  12. Asigura cheltuirea cu eficienţă a fondurilor aprobate şi încadrarea în aceste fonduri;

  13. coordonează activitatea de fundamentare și elaborare a bugetului de venituri și cheltuieli pentru aparatul propriu și unitățile din subordinea D.G.A.S.P.C. Argeș în conformitate cu Normele Metodologice ale Ministerului Finanțelor și machetelor anexe la normele mai sus amintite;

  14. Coordonează procesul de întocmire a bugetului de venituri și cheltuieli pentru aparatul propriu și unitățile din subordinea D.G.A.S.P.C. Argeș urmare a rectificărilor bugetare (detalierile de cheltuieli pe capitole de cheltuieli, subcapitole de cheltuieli etc.);

  15. Cordonează procesul de actualizare a bugetului de venituri și cheltuieli pentru aparatul propriu și unitățile din subordinea D.G.A.S.P.C. Argeș urmare legii bugetului de stat și ordonanțelor de rectificare a bugetului pe capitole de cheltuieli și structură a clasificației bugetare, întocmește bugetul pe secțiuni (de funcționare, de dezvoltare), iar în cadrul acestora conform clasificației bugetare economice și funcționale;

  16. Cordonează procesul de elaborare a proiectului Programului anual al achiziţiilor publice, în baza solicitărilor fundamentate ale compartimentelor de specialitate şi ale unităților subordonate ce au stat la baza proiectului de buget, pe care îl supune aprobării ordonatorului principal de credite;

  17. Cordonează, controlează și asigură derularea operațiunilor privind achizițiile publice cu resprectarea prevederilor legale în domeniu;

  18. Cordonează, controlează și asigură derularea operațiuilor privind urmărirea executării contractelor de bunuri, servicii, lucrări, incheiate la nivelul D.G.A.S.P.C Argeș

  19. Coordonează procesul de introducere in programul informatioc a tututor contractelor încheiate;

  20. Coordonează procesul de eliberare a garanției de bună execuție, in conditiile stabilite prin contract;

  21. Coordonează procesul de emitere a certificatelor constatatoare la data finalizarii contractelor de lucrari/bunuri/ servicii;

  22. Elaborează fişele de post pentru şefii compartimentelor din subordine şi contrasemnează pe cele ale salariaţilor de execuţie din subordine;

  23. Întocmeşte evaluările profesionale pentru şefii compartimentelor care îi sunt subordonaţi şi contrasemnează evaluările profesionale ale angajaţilor de execuţie din serviciile din subordine;

  24. Primeşte, verifică şi repartizează corespondenţa pentru compartimentele pe care le are în subordine şi informează  Directorul General al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Argeş  asupra modului de soluţionare a solicitărilor şi petiţiilor;

  25. Asigură respectarea şi aplicarea corectă a legilor în cadrul compartimentelor  pe care le coordonează;

  26. Analizează şi vizează rapoartele de specialitate întocmite de şefii de compartimente din subordine, înainte de a fi supuse aprobării Directorului General  al D.G.A.S.P.C. Argeş  ;

  27. Coordonează activitatea de pregătire şi perfecţionare profesională a personalului din subordine şi propune Directorului General  al D.G.A.S.P.C. Argeş  participarea unor salariaţi din subordine la programele de perfecţionare profesională ;

  28. Asigură un bun circuit al informaţiilor şi documentelor în cadrul compartimentelor aflate în subordinea sa directă ;

  29. aplică hotărârile Comisiei de monitorizare, coordonare și îndrumare metodologică a dezvoltării sistemului de control intern managerial și întreprinde măsurile necesare în vederea implementării standardelor de control intern;

  30. respectă  prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter  personal şi privind libera circulaţie a acestor date  în cadrul activităţii specifice desfăşurate;

  31. îndeplinește orice alte atribuții stabilite prin actele normative în vigoare sau dispuse de       conducerea D.G.A.S.P.C. Argeș, în limitele competențelor legale.

 

   (2) În lipsa Directorului general al D.G.A.S.P.C. Argeş, exercită atribuţiile acestuia, în limitele stabilite prin fișa fișa postului Directorului general.