INFORMARE 

 

În perioda 25 octombrie  - 24 noiembrie, accesul vizitatorilor în sediul Consiliului Județean Argeș și al instituțiilor subordonate se va face în conformitate cu H.G. nr. 1130/22 octombrie 2021 și Hotărârea nr. 91 a Comitetului Național pentru Situații de Urgență.

Astfel, accesul în instituții se va face doar pe baza prezentării documentului de vaccinare, a documentului care atesta trecerea prin boala sau rezultatului negativ a unui test RT - PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore, ori rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 48 de ore, și cu respectarea strictă a tuturor măsurilor de protecție sanitară.

Persoanele fizice sau juridice pot transmite documentele adresate Consiliului Județean Argeș în format electronic, prin e-mail, pe adresa registratura@cjarges.ro.

Valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice se menține pe perioada stării de alertă și timp de 90 de zile după expirarea acesteia.

 

PREȘEDINTELE CONSILIULUI JUDEȚEAN ARGEȘ,

Ion MÎNZÎNĂ

 


Fisiere atasate

Documentul informarii