Biografie Ionel Voica 

Nume/prenume: VOICA IONEL

Adresa: Comuna Suseni, Județul Argeș
E-mail: ionelvoica@yahoo.com

Nationalitate: Română
Data nașterii: 05.11.1972

Starea civila: căsătorit
Soția: Voica Magdalena Cristina – profesor – Școala Sanitară Postliceală "Carol Davila"
Copii: Voica Raluca Brandusa – eleva – Colegiul National "I.C.Bratianu" – Pitesti.

Locul de munca: Consiliul Judetean Arges
Secretarul Judetului Arges

Experienta profesionala
Activitate juridica


1995 – 1997 – ofiter activ – Ministerul de Interne;
1997 – 2008 – consilier juridic – Directia Juridica – Institutia Prefectului – Judetul Arges;
2008 – 2010 – director – Directia Juridica – Institutia Prefectului – Judetul Arges;
2010 – 2014 – sef serviciu – Serviciul Juridic – Institutia Prefectului – Judetul Arges.

Educatie si formare

– 1987 – 1991 – Liceul Sanitar Pitesti
– 1991 – 1995 – Academia de Politie „Alexandru Ioan Cuza „Bucuresti.
Licentiat in stiinte juridice
– 2008 – 2010 – Universitatea din Pitesti
Master – Administratia Publica in Contextul Integrarii Europene;
– 2011 – Curs ECDL Romania – Perimis european de conducere a computerului Complet;
– 2011 – Curs formare profesionala – Formator de formatori – CERTIFICAT emis de Ministerul
Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului;
– 2011 – Curs formare profesionala – Expert achizitii publice – CERTIFICAT emis de Ministerul
Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului;
– 2011 – 2012 – Curs formare profesionala – Comunicare in limba engleza - Certificat emis de Ministerul
Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului;
– 2012 – Curs formare profesionala – Manager Proiect - CERTIFICAT emis de Ministerul
Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului;
– 2012 – Curs de formare a mediatorilor – CERTIFICAT emis de Asociatia Centrul de Mediere
Craiova ;

Limbi straine cunoscute: limba engleza si limba germana .
Competente si aptitudini organizatorice: psihopedagogie, sociologie, logica.
Competente si aptitudini de utilizare a calculatorului: cunostinte windows, microsoft office, excel, power point.