Buletinul informativ (Legea nr. 544/2001) - Anexa 2 

 

Ghid legislativ (link portal legislativ) - http://legislatie.just.ro

 

b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor autorităţii sau instituţiei publice

https://www.cjarges.ro/en/regulamentul-de-organizare-si-functionare2

https://www.cjarges.ro/en/organigrama5

 

c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice

 

Responsabili cu difuzarea informatiilor publice:

Năstase Mariana 

Functie - referent de specialitate 

Adresa e-mail: sbcmozăceni@yahoo.com

Nr tel: 0771.668.091

Căminul Pentru Persoane Vârstnice, Comuna   Mozăceni, Județul Argeș, 

Str. Aleea Spitalului, Nr. 349

Păcurariu Andrei  

Functie - kinetoterapeut 

Nr tel: 0742.954.034

Căminul Pentru Persoane Vârstnice, Comuna Mozăceni, Județul Argeș

Str. Aleea Spitalului, Nr. 349

 

d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice

https://www.cjarges.ro/en/contact22

Adresa:  Căminul Pentru Persoane Vârstnice, Comuna   Mozăceni, Județul Argeș,

Str. Aleea Spitalului, Nr. 349

Program de functionare

Program normal de lucru Luni - Vineri - 08 - 16:00 pentru personalul de conducere,Tesa, Asistent social, Kinetoterapeut

Personalul din sectoarele: bucatarie, asistență medicala și îngrijire își desfasoară activitatea în ture de 8 sau 12 ore/zi în funcție de necesitățile unității și pentru asigurarea continuității activității instituției

 

e) audienţe

Program de audiente

  • Director  - Luni și Joi  10.00 - 12.00

  • Înscrierile pentru audiență se pot face telefonic la numărul de mobil 0771.668.091 - Ec. Năstase Mariana

 

f) sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil

 

g) programele şi strategiile proprii

 

h) lista cuprinzând documentele de interes public

 

LISTA CU DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC LA NIVELUL CĂMINULUI PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE MOZĂCENI

1. Documente aparținând Strategiei Naționale Anticorupție 2021 - 2025;

2. Contract de administrare, închiriere, concesiune şi folosinţă gratuită pentru imobilele terenuri şi clădiri, aflate în propritatea Judeţului Argeş;

3. Rapoartele anuale de activitate ale directorului;      

4. Parteneriate încheiate între CPV Mozăceni și alte instituții/organizații;

5. Bugetul de venituri şi cheltuieli aprobat în baza prevederilor legii anuale a bugetului de stat;

6. Planul anual al achizițiilor publice;

7. Dosarul achizițiilor publice ȋntocmit conform art.148 din H.G. nr.395/2016, cu modificările și completările ulterioare și al achizițiilor efectuate conform art.7 alin.(5) - (7) din Legea nr.98/2016, cu modificările și completările ulterioare;

8. Centralizatorul achizițiilor publice și contractelor cu valoare de peste 5000 de euro;

9. Darea de seama contabila trimestriala/anuala;

10. Bilantul contabil;

11. Executie bugetara lunara;

12. Platile lunare efectuate;

13. Organigrama, Statul de funcții și Regulamentul de organizare și funcționare ale CPV Mozăceni;

15. Regulamentul Intern  al  CPV Mozăceni;

16. Anunţuri în vederea ocupării functiilor  contractuale vacante;

17. Rezultate concursuri de recrutare și promovare;

18. Declarații de avere și interese;

19. Transparența veniturilor salariale;

20. Regulament de organizare și funcționare.

 

i) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii

https://www.cjarges.ro/en/solicitarea-informatiilor-de-interes-public

 

j) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate

   www.cjarges.ro/en/modalitatea-de-contestare-a-deciziei-si-formulare-pentru-reclamatii-administrative