
Buletinul informativ (Legea nr. 544/2001) - Anexa 2
-
Legea 115/2015 - pentru alegerea autoritatilor administratiei publice locale
-
Legea 52/2003 (republicata) - privind transparenta decizionala in administratia publica
-
Legea 544/2001 - privind liberul acces la informatiile de interes public
-
OG 27/2002 - privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor
-
Legea 50/1991 (republicata) - privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii
-
Legea 350/2001 - privind amenajarea teritoriului si urbanismul
-
HG 525/1996 (republicata) - pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism
-
Legea 422/2001 (republicata) - privind protejarea monumentelor istorice
-
Legea cadastrului și a publicității imobiliare nr. 7 din 13 martie 1996 (**republicată**)
-
Ordonanța nr. 43 din 28 august 1997 (**republicată**) privind regimul drumurilor
-
Legea 10/1995 (republicata) - privind calitatea in constructii
-
Legea 177/2015 - pentru modificarea si completarea Legii 10/1995 privind calitatea in constructii
-
Legea 51/2006 (republicata) - a serviciilor comunitare de utilitati publice
-
Legea nr. 100 din 19 mai 2016 privind concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii
Ghid legislativ (link portal legislativ) - http://legislatie.just.ro
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor autorităţii sau instituţiei publice
https://www.cjarges.ro/en/regulament-de-functionare
https://www.cjarges.ro/en/organigrama
c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice
https://www.cjarges.ro/en/lista-persoane-conducere
Lista persoane conducere
Responsabili cu difuzarea informatiilor publice:
Ciobanu Simona Alisa
Functie - Director Executiv - Directia Administratie Publica Comunitati Locale
Adresa e-mail: alisa.ciobanu@cjarges.ro
Nr tel: 0248/214009; 0248/210056
Consiliul Jud Ag - sediul fostului Centru de Calcul
Parter; Camera 14
Radulescu Andrei Daniel
Functie - Consilier juridic
Nr tel: 0248/210056
Consiliul Jud Ag - sediul fostului Centru de Calcul
Parter; Camera 7
Barbu Diana Madalina
Functie - Consilier Principal
Nr tel: 0248/210056
Consiliul Jud Ag - sediul fostului Centru de Calcul
Parter; Camera 1
d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice
https://www.cjarges.ro/en/contact
Adresa: B.dul Republicii, nr. 71, Pitești (sediul fostului Centru de Calcul), Argeș, Cod postal: 110014
T centrala: 0248/210056
F: 0248/220137
Program de functionare
Luni - Joi - 08 - 16:30
Vineri - 08 - 14:00
e) audienţe
Program de audiente
- Presedinte Minzina Ion - Luni: 11.00 - 12.00
- Vicepresedinte Nicolaescu Marius Florinel - Marti: 10.00 - 11.00
- Vicepresedinte Bughiu Adrian - Miercuri: 09.00 - 10.00
- Secretar Voica Ionel - Joi: 10.00 - 11.00
f) sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
g) programele şi strategiile proprii
https://www.cjarges.ro/en/strategia-de-dezvoltare-a-judetului-arges
https://www.cjarges.ro/en/programe1
h) lista cuprinzând documentele de interes public
LISTA CU DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC LA NIVELUL CONSILIULUI JUDEŢEAN ARGEŞ
1. Dispoziții privind convocarea Consiliului Județean Argeș în ședința ordinară/extraordinară;
2. Hotărârile cu caracter normativ adoptate în ședințele ordinare/extraordinare ale Consiliului Județean Argeș;
3. Procesele verbale ale ședințelor ordinare/extraordinare ale Consiliului Județean Argeș;
4. Declarațiile de avere și de interese ale consilierilor județeni;
5. Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Județean Argeș;
6. Regulamentul de organizare şi funcţionare al aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Argeş;
7. Bugetul de venituri şi cheltuieli aprobate în baza prevederilor legii anuale de aprobare a bugetului de stat;
8. Contul de execuţie bugetară;
9. Strategii, programe privind dezvoltarea economico-socială a judeţului Argeş;
10. Inventarul bunurilor aflate în domeniul public şi privat al judeţului Argeş;
11. Informări privind stadiul realizării investiţiilor proprii;
12. Programul anual al achiziţiilor publice;
13. Dosarul achiziţiilor publice;
14. Documentaţiile privind atribuirea contractelor de achiziţii publice cit şi contractele de
concesiune lucrãri publice şi servicii;
15. Raportul anual al achiziţiilor publice;
16. Contracte de vânzare – cumpărare;
17. Contracte încheiate pentru achiziţii de bunuri, servicii sau lucrări urmare a procedurilor
de achiziţii publice;
18. Rapoartele anuale de activitate ale președintelui;
19. Rapoartele de monitorizare privind transparența decizională întocmite potrivit Legii nr. 52/2003, cu modificările și completările ulterioare;
20. Calendarul târgurilor din judeţul Argeş;
21. Raportul annual privind transparenţa decizională;
22. Execuţia bugetară lunară, trimestrială sau anuală;
23. Licenţe de traseu pentru transportul judeţean de persoane prin curse regulate special, precum şi documentele care stau la baza elibeării acestora;
24. Hotarari judecatoresti irevocabile in care este parte Consiliul Judetean Arges, Presedintele Consiliului Judetean Arges si Judetul Arges;
25. Documente şi informaţii utilizate la elaborarea P.U.G. după aprobarea acestuia;
26. Situaţii financiare trimestriale şi anuale;
27. Procesele verbale ale Comisiilor de specialitate pe domenii de activitate;
28. Planul de audit public intern;
29. Documentele elaborate de comisiile de concurs şi respectiv de comisiile de soluţionare a contestaţiilor pentru concursurile organizate de Consiliul Judeţean Argeş;
30. Declaraţii de avere, de interes pentru funcţionarii publici şi pentru consilierii judeţeni.